Insentif Shaklee Malaysia Pendapatan Tambahan Untuk Semua

By | 19/04/2023
Program insentif Shaklee Malaysia
Program insentif Shaklee Malaysia

Assalamualaikum pembaca budiman. Kali ini saya akan kongsikan tentang insentif Shaklee Malaysia. Apa tu Insentif? Dia berbeza daripada bonus bulanan yang biasa tu. Insentif ini adalah sesuatu yang extra.

Biasanya untuk semua yang bergelar ahli atau pengedar Shaklee, mereka akan mendapat bonus bulanan berdasarkan belian bulanan sama ada untuk makan sendiri ataupun untuk dijual. Itu adalah bonus yang Shaklee akan berikan sebagai tanda penghargaan Shaklee kepada pengedarnya yang mempromosikan barangan Shaklee dan yang membantu customers untuk consume Shaklee dengan cara yang betul dengan memberikan consultation secara peribadi kepada customers.

Bonus ni juga termasuk khidmat business leaders Shaklee yang gigih memberi coaching kepada pengedar Shaklee yang mendaftar di bawah mereka. Jadi Shaklee akan beri penghargaan melalui bonus bulanan ini.

Tapi, berita baiknya adalah, untuk cycle baru Shaklee Malaysia 2023 / 2024 ini, Shaklee Malaysia telah mengumumkan tentang program Insentif Shaklee Malaysia kepada para pengedar dan business leaders Shaklee yang berjaya mencapai target secara konsisten. Program Insentif Shaklee ni adalah pendapatan lebihan yang ditawarkan oleh Shaklee, sebagai tambahan daripada bonus bulanan tadi.

Program Insentif Shaklee Malaysia

Insentif ini akan diberikan kepada semua business leaders Shaklee yang layak dan yang telah mencapai effective sale 3 bulan berturut-turut bermula daripada bulan April hingga Jun.

Program insentif Shaklee Malaysia FY2024
Program insentif Shaklee Malaysia

Cabaran merebut insentif Shaklee Malaysia ini adalah bertujuan untuk memberi semangat kepada business leaders untuk mendapat pendapatan tambahan. Dengan insentif ini, business leaders Shaklee sendiri akan reach effective leaders dengan konsisten, malah boleh move up rank. Semua tu sebenarnya untuk kebaikan pengedar tu sendiri yang dapat membesarkan jumlah bonus bulanannya dalam Shaklee. Then tambah pulak lagi dengan insentif yang Shaklee nak bagi ni, fuhhh… memang lumayan sangat lah bagi yang reach prerequisite Shaklee untuk program ni.

Lagipun kita pun tahu, pada zaman yang sangat mencabar ini, memang kita sangat memerlukan extra income untuk penuhi kelompongan dalam kewangan kita. Kalau pun ada extra income macam ni, banyak yang boleh kita buat. Nak hulur kepada ibu bapa, nak bantu pihak yang memerlukan, nak simpan untuk kecemasan, nak menabung ke, ataupun nak bayar komitmen setahun sekali contohnya road tax kereta, sambutan hari raya, korban untuk aidil adha ataupun nak travel ke mana-mana. Banyak benda kan kita boleh buat bila dapat duit tambahan macam program insentif Shaklee ni :-).

So berapa insentif yang Shaklee nak bagi ni? Sekiranya business leader Shaklee berjaya mencapai effective sales selama 3 bulan berturut-turut dari bulan April hingga Jun, insentif Shaklee Malaysia akan berikan sebanyak RM600 ke dalam akaun bank leader tersebut, sebagai tambahan kepada bonus yang leader tu biasa dapat.

Bayangkan kalau untuk rank Supervisor yang biasa dapat bonus sekitar RM1500 setiap bulan dalam 3 bulan tu (contoh) dapat pula extra RM600 Shaklee bagi sebagai insentif, kan dah lebih RM5000 total dia dapat. Banyak la tu.. Macam-macam benda boleh dibuat dengan duit extra camtu. InsyaAllah.

Yang penting bagi Shaklee ialah, kena konsisten mencapai effective sales tu dalam 3 bulan berturut-turut dalam tempoh April hingga Jun. 3 bulan untuk put effort! Sekali dengan peluang untuk membina kerjaya dalam Shaklee. Fikirkan kebaikan yang bakal pengedar tu terima. Dengan meraih consistency dalam business, dia sendiri dapat membina organisasi yang stabil. Dan pendapatan bulanan dia juga akan menjadi lebih stabil pada bulan-bulan yang seterusnya. Itu yang kita nak juga kan? Dah alang-alang nak start business, cari business yang boleh berikan pendapatan yang stabil dan berterusan.

Jadi di samping kita ada gaji daripada kerjaya hakiki untuk komitmen bulanan wajib kita, duit bonus dan insentif Shaklee ni pula membantu kita untuk menyimpan dan menggunakan duit tu untuk keperluan lain yang kadang-kadang kita tak jangka.

Manakala bagi para surirumah, dapat extra RM5000 macam tu, alangkah bestnya!! Kalau sebelum ni, nak hulur duit kat ibu bapa pun mungkin sekadar yang mampu je, tapi dengan tambahan ni, boleh lah nak hulur lebih. MashaAllah, gembiranya rasa :-). Surirumah pun mesti ada impian kan? Nak menyimpan dan menabung untuk menunaikan Umrah, untuk Tabung Haji, semua tu pakai duit. Dapat cepatkan lagi tabungan tu penuh pun dah sangat untung. Eisy, saya pun teruja!

Eh kejap… Suami pun mesti rasa bertuah dan gembira dengan kejayaan dan pencapaian isterinya. Walaupun si isteri yang dapat extra pendapatan daripada Shaklee, tentulah suaminya pun akan merasai tempiasnya. Isteri pun rasa lebih happy, rasa meningkatnya keyakinan diri, selain daripada rasa lebih sihat dan cantik selepas dah consume Shaklee. Oppsss tiber! Tapi itulah hakikat kebiasaannya 🙂

Best kan.. Haa, mestilah best.. Kalau buat Shaklee ni. (cubaan meracun)

Jom sertai kami dalam bisnes Shaklee!!

Ok lah, nak dapat jugak tak insentif Shaklee? Jom saya kongsikan caranya.

Cara Mendapatkan Insentif Shaklee Malaysia

Senang aje! Kalau nak dapatkan kelayakan untuk join, kena la join jadi ahli Shaklee. Cara jadi ahli Shaklee :

  • Bayar Yuran Keahlian sebanyak RM35, ATAU
  • Buat pembelian produk Shaklee minima RM350, anda layak mendapat KEAHLIAN PERCUMA

Dah daftar jadi ahli, ta-raaa!! Terus dah boleh kejar program insentif Shaklee Malaysia ni. Automatic anda dah boleh enjoy makan Shaklee dengan harga ahli dan boleh buat bisnes Shaklee terus. Seterusnya mengejar program insentif Shaklee ini.

Nak jadi ahli Shaklee ni, terikat kepada golongan tertentu saja ke?

Tak. Sesiapa saja pun boleh daftar dan memulakannya. Yang penting, kena berusia 18 tahun dan ke ataslah. Baru boleh daftar okey!! So kalau anda bergelar student, graduan mahasiswa, yang dah bekerja ataupun yang masih menganggur, ataupun anda dah ada kerjaya dan nak cari pendapatan tambahan, semua boleh join. Kalau surirumah? Pun boleh. Dan keahlian Shaklee ni tak terhad kepada wanita saja tau. Semua lelaki dan wanita boleh mendaftar.

Kebaikan menjalankan bisnes Shaklee
Kebaikan menjalankan bisnes Shaklee

Sis, Best Ke Buat Shaklee Ni?

Eh.. Kalau tak best, tidaklah saya masih stay dalam bisnes Shaklee ni semenjak 2015 :-). Saya masih lagi bertahan sampai hari ni. Saya pun dah konsisten meraih bonus bulanan sebanyak 4 angka dengan Shaklee setiap bulan, dan saya buat Shaklee dari rumah sahaja, sesambil jadi housewife dan mengasuh anak-anak serta uruskan rumahtangga. Beli rumah dengan payslip Shaklee pun sudah, beli kereta pun sudah, travel ke luar negara pun sudah dengan bonus Shaklee ataupun dengan incentive trip percuma daripada Shaklee.

Macam-macam keistimewaan bila menjadi business leader Shaklee ni. Banyak lagi perkongsian saya di entry lain. Jom baca :

9 Sebab Kenapa Komuniti Bisnes Shaklee Sangat Best (klik)

Once dah join, kesemua pengedar Shaklee juga berpeluang untuk mendapat peluang bisnes yang sangat lumayan iaitu 3 C ! Jom baca :

Peluang Bisnes Shaklee – 3 C Yang Lumayan! (klik)

Nak bersembang dengan saya? Hubungi saya dengan KLIK DI SINI.

Jom sertai keluarga Shaklee kami hari ini!

Jika anda pergi ke branch atau HQ Shaklee dan nak register menjadi ahli Shaklee, boleh isi link ni siap-siap. Nanti boleh dapat diskaun 25% terus selepas pendaftaran.

https://www.shaklee.com.my/joinnow?sid=1143254

Bacakan lebih banyak info mengenai insentif Shaklee Malaysia ini di Insentif Shaklee Malaysia : Duit Tambahan Dari Shaklee tulisan Hazirah.

Sekian. Semoga entry saya ni memberi manfaat kepada semua. Jaga kesihatan baik-baik semua.. Lebih banyak info mengenai produk dan bisnes Shaklee di website : www.anakkuwiraku.com.

#blogmegashaklee
#shakleethrive2023
#shakleetriumph2023

Pengedar Shaklee Petaling Jaya

Salam mesra,
Wan Syahida Kahar
012-6753078
SID : 1143254
Your Trusted Shaklee Distributor
Shaklee Petaling Jaya

One thought on “Insentif Shaklee Malaysia Pendapatan Tambahan Untuk Semua

  1. Pingback: Cash Rebate Dapat Makan Vitamin Percuma • SyahidaShukri

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge